Ruilen en Retourneren

Belangrijk: Wij bieden geen gratis retourzendingen. Retourkosten zijn van toepassing.

Retourbeleid

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, u kunt bestellingen retourneren onder de volgende voorwaarden:

  1. Retourtermijn: U heeft 14 dagen na ontvangst om uw bestelling te retourneren.
  2. Voorwaarden voor retourzending:
    • Alle onderdelen en de originele verpakking moeten intact zijn.
    • Alleen normaal gebruik is toegestaan; schade door nalatigheid valt niet onder de retourvoorwaarden.
    • Hygiënische producten dienen grondig gereinigd te worden alvorens te retourneren.
    • Het product moet direct bij ontvangst defect zijn.
  3. Verzendkosten: Deze kunnen in rekening worden gebracht bij de klant.
  4. Verwerkingstijd: Retouren worden binnen 7 werkdagen verwerkt en erkend, mits aan de voorwaarden voldaan is.

We behouden ons het recht voor om retouren te weigeren indien producten gebruikt of beschadigd zijn door externe oorzaken.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Volg deze stappen:

  • Email naar info@kazzo.nl met uw bestelnummer, reden van retour, foto's van het product (bij schade), uw naam en adres.
  • U ontvangt van ons het retouradres. Stuur nooit een retour naar de afzender.

Annuleringsbeleid

  • Herroepingstermijn: 14 dagen vanaf ontvangst van de goederen.
  • Automatisering: Bestellingen worden direct verwerkt; annuleren tijdens verzending is niet mogelijk.
  • Procedure: Informeer ons via e-mail over uw besluit om te annuleren.
  • Verzendkosten: Kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant.

Let op: Annulering is niet mogelijk als het product al onderweg is. Wacht tot ontvangst en volg dan de retourprocedure.

Gevolgen van herroeping

  • Wij vergoeden alle betalingen, exclusief verzendkosten, binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde goederen.
  • Terugbetalingen worden gedaan via de oorspronkelijke betaalmethode.

NB: Alle retouren dienen naar ons centrale magazijn in Azië gestuurd te worden, op kosten van de klant.